Back to the future - întâlnire cu echipa extinsă de management

Odată cu venirea toamnei am avut o nouă întâlnire alături de echipa extinsă de management a Wörwag Pharma România.

Scopul principal a fost conectarea membrilor echipei, imersarea membrilor noi ai echipei în istoria Wörwag Pharma România și descoperirea momentelor din trecut a căror rezolvare poate fi utilă în viitor.

Sesiunea s-a numit ”Back to the future” și a fost facilitată de Gabriela Hum, Trainer și Consultant Senior ATU Consulting.

În prima parte a întâlnirii am explorat împreună cu echipa extinsă de management momente importante pentru echipă din ultimii 5 ani, găsindu-le un fir roșu, un titlul ca al unei povești și câteva concluzii și învățăminte extrase din aceste evenimente. Am observat că întreaga diversitate de situații și provocări întâlnite de-a lungul timpului au provocat toți managerii din companie la a găsit noi și noi soluții. Am conectat colegii noi la momentele importante din istoria recentă a companiei și mai ales la strategiile de rezolvare a provocărilor.

Creativitatea a fost din nou o resursă pe care colegii au utilizat-o pentru a simboliza 7 evenimente importante din istoria ultimilor 5 ani ai companiei și pentru a găsi firul roșu ce le conecta. Concluziile fiecărei povești și a întregului parcurs de dezvoltare ne-au reamintit faptul că succesul este un efort de echipă și adaptabilitatea e o caracteristică pe care am îmbrățișat-o încă dinainte de perioada critică a pandemiei.

În partea a doua a zilei ne-am focusat pe VUCA Prime (vision, understanding, clarifying, agility), un model comportamental de leadership care dezvoltă abilitățile necesare pentru a face față lumii VUCA, descrisă în literatura de specialitate ca fiind Volatilă, Incertă, Complexă și Ambiguă.

VUCA Prime a pus echipa Wörwag Pharma România la muncă. Discuțiile s-au purtat în 5 miniechipe. Focusul a fost pe descrierea VIZIUNII fiecărei echipe, a modului în care fiecare își poate ÎNȚELEGE problemele prin schimbarea perspectivei și găsirea unui cadru specific, pe CLARIFICAREA priorităților din munca lor și stabilirea unor ACȚIUNI agile și imediate pe care le pot face pentru a gestiona mai eficient munca cu oamenii din echipele lor.

Ziua s-a încheiat cu un exercițiu de conștientizare a puterii echipei. Comparația dintre deciziile luate individual și deciziile luate în echipă ne-a oferit șansa să afirmăm din nou că deciziile unei echipe aduc mai multă valoare, claritate și corectitudine. Așadar #gettingcloser #helpingbetter este un mod de a lucra productiv, nu doar un slogan al companiei.

„Per aspera ad astra” a fost una din concluziile pe care le-am luat cu noi, sub forma de insight și ca atitudine pentru a continua să țintim cât mai sus, impreună, într-un viitor pentru care deja ne pregătim. Trecutul și creșterea companiei ne-au provocat să învățăm și să folosim experiența acumulată în viitor.

A fost o bucurie să fim împreună!

#WorwagPharma #WorwagRomania #WorkWithPassion #WorkWithTheBest