Project employer branding

Începând cu luna februarie am lansat un proiect intern prin intermediul căruia ne dorim să creștem imaginea de brand a companiei în piața farmaceutică din România ca și angajator, dar și să stimulăm o comunicare online și abordare care se bazează pe umanitatea stilului de management și orientarea reală spre oameni, fie că este vorba de clienți și pacienți, fie că este vorba de angajați sau parteneri de lucru.

Ne dorim să identificăm acele caracteristici ale liderilor viitorului precum conexiunea, încrederea, orientare spre creștere și să le scoatem în valoare prin intermediul interviurilor alături de colegii noștri. Reușim acest lucru având discuții și interviuri deschise, atât despre activitatea lor profesională, cât și despre valorile și atitudinile din viața personală, despre lucrurile care le plac și despre cum văd că ar schimba lumea în bine.

Fiecare coleg are propria poveste de creștere, propria poveste de angajare și de colaborare cu Wӧrwag Pharma și toate aceste detalii de culise, atât de umane și naturale, ne dorim să le expunem publicului care urmărește sau admiră activitatea companiei.

Vrem să stimulăm curajul pentru un leadership bazat pe vulnerabilitate și puterea echipelor noastre care utilizează inteligența colectivă. Sunt concepte de coaching și de leadership pe care noi le vom puncta într-o serie de interviuri care urmaresc sa prezinte angajații care contribuie la rezultatele companiei.

Discutăm despre hobbyuri, despre timp liber, călătorii, despre viziunea despre viață, sens, dar și despre aportul adus la rezultatele companiei, la abilitățile care le oferă rezultate satisfăcătoare sau la viziunea pentru a deveni, an de an, tot mai buni. De asemenea, punctăm aspecte despre flexibilitate și adaptare, mai ales în perioada de pandemie. Articolele de tip interviu sunt postate pe Blogul Inspire al companiei și distribuite în retelele de socializare.

Până acum au răspuns interviurilor noastre colegi din poziții de Medical Manager, Reprezentant Comercial, Reprezentant Medical – Divizia Biofactori și Reprezentant Medical – Divizia Diabet.

Feedbackul primit din partea colegilor intervievați a fost acela că au avut parte de o experiență placută în timpul discuțiilor, că s-au simțit foarte bine și atmosfera a fost una destinsă.