Wörwag Pharma România a fost sponsor principal al Olimpiadei CuGeT 2019

Investiția în cultura ta generală și propria dezvoltare este o necesitate în societatea modernă, deoarece cunoașterea stă la baza acesteia. Olimpiada de Cultură Generală a Tinerilor Clujeni - CuGeT este un proiect unic în România, organizat de Asociația Femeilor de Afaceri Cluj, care încurajează dezvoltarea culturii generale a tinerilor între 14-25 de ani și premiază curiozitatea și pasiunea pentru cunoaștere și educație.

 

Worwag Pharma România susține proiectele de acest fel care stimulează cunoașterea, deoarece cultura generală este încă la modă și face diferența!

Educația, atât cea specializată, cât și cea de cultură generală, reprezintă un element important în dezvoltarea tinerilor și este unul dintre pilonii dezvoltării unei societăți. În acest context, Wörwag Pharma România a sprijinit Olimpiada CuGet 2019, un concurs de cultură generală neconvențional.

În jur de 10.000 de elevi de liceu și tineri până în vârsta de 25 de ani au participat la Olimpiada CuGeT, aflată deja la cea de-a patra ediție. Aceștia au parcurs etapele pe școală și pe oraș, pentru a ajunge în semifinale și, apoi, în marea finală.

Cultura generală este încă la modă, iar cei 1.600 de elevi clujeni, care s-au confruntat în semifinala Olimpiada CuGeT, au demonstrat acest lucru. Semifinala s-a desfășurat pe parcursul a 6 ore în trei amfiteatre de la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor.

Acest sport al minții merită promovat în rândul elevilor și tinerilor, pentru că astfel sunt mai pregătiți provocărilor atât din prezent, cât și din viitor. La fel cum mișcarea este importantă pentru sănătatea organismului și pentru a combate sedentarismul, cultura generală este importantă pentru sănătatea minții.

În marea finală, care s-a desfășurat, de asemenea, la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, s-au calificat 40 de elevi de liceu și tineri clujeni. Din cei 10.000 de participanți din prima etapă, doar cei mai buni 40 s-au luptat pentru marile premii. Dacă este să facem o paralelă între numărul de candidați pe un loc la facultate, atunci ar însemna că, pentru a prinde cele 40 de locuri în finala Olimpiada CuGeT, au fost 250 de candidați per loc. Acest lucru arată interesul ridicat al tinerilor clujeni pentru cunoaștere și educație. 

Marea finală s-a desfășurat sub forma unui concurs televizat și a fost plină de emoții pentru participanți. Însă, toți cei 40 de finaliști au dovedit de ce au ajuns până aici. Concentrarea a fost la cote mari, iar fiecare grupă de vârstă a avut o rundă de baraj, care a ținut spectatorii cu sufletul la gură.

În calitatea de sponsor principal al Olimpiadei CuGeT 2019, Wörwag Pharma România a susținut dezvoltarea cunoașterii și a contribuit la succesul acestor tineri de perspectivă.